Followers

Monday, September 8, 2008

aku ditagged..!!!


Tibe2 j2 aku ditag..tepakse la carik mangsa2 hahaha..
Ney la 'mangsa-mangsa' aku....

* syashakira-sebab tgh enjoy cuti skrng nie hehehe..
* darlingfarah - always post long story in ur blog..so, this is on of da way to make ur post 'short'..hehe ~
* ubey - nie coz ajak aku lunch aritu hahahahaha
* peacemaker87- sebab post byk mende best ehehehe..
* laluna8489 - tetibe jew name ney terlintas kt fikiran aku. haha ~

da cukup lima org kn..?? yg len tuh lain kali ar ek... =]

CARA-CARA NAK TAGG ORG LAIN:
Copy gambar kat atas tu and post kat blog korang Teruskan mencari mangsa seramai 5 org..(nak lebih pun takpe) Setelah mengenalpasti mangsa yg sesuai, sila tinggalkan pesanan di blog mereka

3 comments:

farah, s. said...

weh.. blog aku pjg ngan gambo je.. kene tag la pulk ek.. dush..

nnt ade ms aku wat.. okies

didi said...

awat hang tiru ayat cek...
da mls sgt nak post ar tuh...
hehe ~

Anonymous said...

hahaha. aku ajok lunch je pon. *syhh* senyap2 sudey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...