Followers

Sunday, June 28, 2009

Practical Again!

Hari ini merupakan hari pertama aku berpraktikal..hehe..best gle sbb dpt pergi sek yg sama..ari nie cekgu kat sekolah sgt kurang coz ramai cekgu yg involve ngan satu program tahun 6 di marang..Tidak ada ape yang menarik perhatian sgt pada hari nie tp aku tertarik dengan penggunaan e-book..ini merupakan program baru diperkenalkan oleh JPN Terengganu(sbb aku baca program nie dlm newspaper)..x kisah tp yg gempak nyer budak sek tahun 5 dah ade notebook..hebat tu..tujuan penggunaan ebook nie untuk tidak membebankan para pelajar bawa buku teks yg berat..tapi yg menjadi masalah skrng..aku tgok ramai jer murid yg salah guna kemudahan tu..tp ade jgak yg btol2 guna dlm pembelajaran..papepon aku enjoy d day..nih gamba yg sempat aku snap..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...