Followers

Wednesday, July 8, 2009

2nd week..july 09



ari nie aku x de klas langsung..tp sbnrnyer ade..last2 tukar..nape x tao sbb pk hem yg tukar ari ahad aritu..disebabkan bosan yang amat sgt..aku join la kwn aku masok klas dier..ye ajar Pendidikan Seni Visual..ari nie aku ikut dier sbb dier bwak gitar hehehe..boleh nyanyi..masok kelas ari nie meninggalkan kesan pada aku sbb ramai anak2 murid aku nangis sbb nyanyi lagu ibu oleh mamat(btol ke x nie aku x tau, i guess la)..aku x sentuh @ pukul mereka tapi aku usik jiwa mereka hehe..aku la yg start lu bagi motivasi agar belajar bersungguh2 ntok balas jasa mak ayah mereka..aku main2 ngan emosi mereka last2 ramai yang nangis..aku bukan bangga kerana dpt buat mereka nangis tapi nie antara pengalaman pertama aku kot..tu takpe pastu kwn aku ajar yer buat kad sempena selamat ari ibu..best budak2 tu sbb mase diorang wat keje, kwn aku siap main gitar ag ntok hiburkan mereka hehe..keje aku lak menyebok..hahahaha..nie yg aku sempat snap..ari nie jugak berlaku perkara yang tidak diingini..aku accident with my mom..mujur la aku x de apa2 tp kete aku abes calar dan kemek..trok abes kat pintu..nak ke jadi cerita tukang langgar tu kwn lame aku mase sek kat besut dulu..boleh reunion mcm nie hehe ..tp rosak tu maunyer seribu kot..adoi..wang lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...