Followers

Monday, July 6, 2009

9th Day HAPPY DAY



Hari nie merupakan minggu ke 2 dan hari ke 2 aku berpraktikal again..hehe..mengajar mcm biasa..PJ pada sebelah pg nyer..susah sedikit kerana beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan(nevermind aku boleh je ngaja hahaha)..pastu aku best gler ngaja science ari nie sbab mnemonic yang aku reka semalam menjadi..students suka dan dapat ingat dengan waktu yang singkat.. all the nine planets in our solar system..this is my mnemonic..MINUM VICO ELAK MAKAN JAGUNG SUPAYA UNTA NAIK PENING..sound a little bit FUNNY but very effective hehe..OK LA TU..emm petangnyer..aku prepare ntok tuition pertama aku..a little bit nervous..tp mcm dah biasa jer ngaja science..namanyer pembelajaran yg berterusan..aku x pk sgt soal duit tp pengalaman tu penting..carik dulu sebanyak yang mungkin..nobody perfect but practice make perfect..sampai2 kat tuition best gle ngaja..bersungguh giler aku ajar my students coz only 5 students in my class.very very hepi today hehe..Planning for tomorrow sekarang nih..oh yer ari ni bertambah lagi teacher trainee kat sek aku..3 org ngaja TESL..Chow lu nk wat lesson plan jap nih hehe..prepare2..

1 comment:

Anonymous said...

suke nye dia jd cg...semangat jew...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...